Rejestracja FAQ

 Rejestracja na Konferencję Projektów Zespołowych
  1. Czy musimy się rejestrować i wypełniać kolejny formularz?
    Tak, powodów jest wiele, kilka najważniejszych to:             

      • kawa i przekąski dla uczestników – nie chcemy, aby zabrakło dla Was
      • wyróżnienia dla projektów – Wasz projekt ma szansę być wyróżniony, ale głosujący muszą o nim wiedzieć a karty do głosowania muszą być przygotowane z wyprzedzeniem
      • gadżety konferencyjne – koszulki KPZ to limitowane, niepowtarzalne i niedostępne nigdzie indziej serie. Warto je dostać.

    Rejestracja nie zajmie Wam więcej jak 2 minuty!

    Nie macie dostępu do kursu na ePortalu? Piszcie na adres kpz@pwr.edu.pl.

  1. Co muszę zrobić, aby zarejestrować swoją grupę, jakie są terminy?
    Na stronie ePortalu przygotowaliśmy formularz rejestracyjny. Jedna rejestracja na grupę wystarczy.   

    Ważne terminy:

    • do 8 czerwca, 23:59 – rejestracja zespołów na wydarzenie (ePortal),
    • do 19 czerwca 23:59 – przygotowanie nagranej demonstracji, plakatu i slajdu do broszury,
    • 24 czerwca, 12:00-15:00 – możliwość przygotowania stanowisk do demonstracji na żywo (budynek H-14),
    • do 25 czerwca, 23:59 – przesłanie slajdów do prezentacji,
    • 27 czerwca, 9:00 – rozpoczęcie konferencji (budynek H-14).
  1. Jakie są wymagania dotyczące slajdu do broszury?
    Slajd musi mieć format A5 w układzie poziomym i być przygotowany w formacie PDF, wszystkie grafiki muszą mieć co najmniej rozdzielczość 300dpi – to koniec wymagań.
    Warto (choć nie jest to wymagane), aby na slajdach pojawiła się informacja o:  

      • członkach zespołu projektowego – zdjęcia są pożądane, bo można Was rozpoznać pośród innych,
      • informacja o prowadzącym/opiekunie projekt,
      • informacji o współpracy z zewnętrzną instytucją – logo/nazwa zapewne wystarczy.

  2. Czy slajd do broszury, prezentacja, plakat muszą trzymać się wzorca uczelnianego lub przykładowych wzorów dostępnych na stronie KPZ?
    Nie ma takiego wymogu – materiały wizualne powinny być wizytówką Waszego projektu, poza wymaganiami technicznymi (rozmiary, układ, jakość) nie narzucamy innych ograniczeń. Wzory dostarczone przez nas są przykładami co i jak można zrobić.

  1. W jakim narzędziu przygotować prezentację na KPZ?
    W zasadzie w dowolnym, jedynym wygnaniem jest byśmy byli w stanie ją wyświetlić na „standardowym laptopie z systemem Microsoft Windows”. Z doświadczenia sugerujemy przygotowanie prezentacji „stand-alone”, które nie wymagają dostępu do Internetu – prezentacja „na żywo” jest fajna, ale prawa Murphiego obowiązują i czasami dają o sobie znać. Jeśli chcecie puścić film w trakcie prezentacji to skontaktujcie się z nami (kpz@pwr.edu.pl) w celu upewnienie się, że wszystko pójdzie gładko.

  1. Co ma zawierać prezentacja?
    To co chcecie (w granicach prawa i ogólnie przyjętych norm!), my staramy się Was nie ograniczać w tej kwestii. Sugerujemy, aby prezentacje były mniej techniczne a bardziej biznesowe i koncepcyjne; skupione na prezentacji problemu, który rozwiązywaliście, sposobu w jaki go „zaatakowaliście” i uzyskanych efektów. Na prezentację macie 5-8 minut (zależnie od liczby projektów prezentowanych na Konferencji) więc kwestie techniczne i implementacyjne warto zostawić na część praktyczną prezentacji – wówczas będzie znacznie więcej czasu na rozmowę o detalach.

  1. Czy ktoś może nam pomóc w przygotowaniu prezentacji, slajdu i plakatu?
    Ze strony organizatorów niestety nie. Warto natomiast porozmawiać z prowadzącym Wasz projekt, oraz firmą (jeśli dotyczy) z którą go realizujecie – zaskakująco wiele udaje się uzyskać jeśli wypowie się na głos swoje potrzeby/pomysły, tym bardziej, że prowadzącym/firmom też zależy na dobrej prezentacji projektu.