Na stronie ePortalu przygotowaliśmy formularz rejestracyjny, który koniecznie trzeba wypełnić! Jedna rejestracja na grupę wystarczy. Pamiętaj, że musisz nie tylko dopisać się do kursu na ePortalu, ale również wypełnić formularz. Ważne terminy: – do 13 czerwca, 23:59 – rejestracja zespołów na wydarzenie (ePortal), – do 20 czerwca 23:59 – przesłanie (ePortal) nagranej demonstracji i plakatu projektu, – 27 czerwca, 14:00-17:00 – możliwość przygotowania stanowisk do demonstracji na żywo (budynek C-13), – do 27 czerwca, 23:59 – przesłanie (ePortal) slajdów do prezentacji i slajdu do broszury, 30 czerwca, 9:00 – rozpoczęcie konferencji (budynek C-13).
Tak, powodów jest wiele, kilka najważniejszych to: – kawa i przekąski dla uczestników – nie chcemy, aby zabrakło dla Was – wyróżnienia dla projektów – Wasz projekt ma szansę być wyróżniony, ale głosujący muszą o nim wiedzieć a karty do głosowania muszą być przygotowane z wyprzedzeniem – gadżety konferencyjne – koszulki KPZ to limitowane, niepowtarzalne i niedostępne nigdzie indziej serie. Warto je dostać.
Rejestracja wymaga wypełnienia formularza dostępnego w kursie „Konferencja Projektów Zespołowych 2025”, który znajduje się na ePortalu. Jego wypełnienie zajmie Wam nie więcej jak 2 minuty! Nie macie dostępu do kursu na ePortalu? Poproście od dostęp do niego (przez ePortal), a w ostateczności piszcie na adres kpz@pwr.edu.pl.
Slajd musi mieć format A5 w układzie poziomym i być przygotowany w formacie PDF, wszystkie grafiki muszą mieć co najmniej rozdzielczość 300dpi – to koniec wymagań. Warto (choć nie jest to wymagane), aby na slajdach pojawiła się informacja o: – członkach zespołu projektowego – zdjęcia są pożądane, bo można Was rozpoznać pośród innych, – informacja o prowadzącym/opiekunie projekt, – informacji o współpracy z zewnętrzną instytucją – logo/nazwa zapewne wystarczy.
Nie ma takiego wymogu – materiały wizualne powinny być wizytówką Waszego projektu, wszystkie wymagania techniczne (rozmiary, układ, jakość) są opisane na ePortalu. Załączyliśmy też przykładowe wzory, co i jak można zrobić.
W zasadzie w dowolnym, jedynym wygnaniem jest byśmy byli w stanie ją wyświetlić na „standardowym laptopie z systemem Microsoft Windows”. Z doświadczenia sugerujemy przygotowanie prezentacji „stand-alone”, które nie wymagają dostępu do Internetu – prezentacja „na żywo” jest fajna, ale prawa Murphiego obowiązują i czasami dają o sobie znać. Jeśli chcecie puścić film w trakcie prezentacji to skontaktujcie się z nami (kpz@pwr.edu.pl) w celu upewnienie się, że wszystko pójdzie gładko. W dniu przygotowań waszych stoisk (dzień roboczy poprzedzający konferencję) będziecie mieli okazje przetestować swoją prezentację na docelowym komputerze.
To co chcecie (w granicach prawa i ogólnie przyjętych norm!), my staramy się Was nie ograniczać w tej kwestii. Sugerujemy, aby prezentacje były mniej techniczne a bardziej biznesowe i koncepcyjne; skupione na prezentacji problemu, który rozwiązywaliście, sposobu w jaki go „zaatakowaliście” i uzyskanych efektów. Na prezentację macie kilka minut więc kwestie techniczne i implementacyjne warto zostawić na część praktyczną prezentacji – wówczas będzie znacznie więcej czasu na rozmowę o detalach.
Ze strony organizatorów niestety nie. Warto natomiast porozmawiać z prowadzącym Wasz projekt, oraz firmą (jeśli dotyczy) z którą go realizujecie – zaskakująco wiele udaje się uzyskać jeśli wypowie się na głos swoje potrzeby/pomysły, tym bardziej, że prowadzącym/firmom też zależy na dobrej prezentacji projektu.
Niechętnie. Na prezentację macie tylko kilka minut, przełączanie, podłączanie laptopów i uruchamianie prezentacji to potencjalne źródło problemów i dodatkowego stresu (prelegentów i organizatorów). Jeśli koniecznie musicie korzystać z własnych urządzeń skontaktujcie się z nami (kpz@pwr.edu.pl) koniecznie z odpowiednim wyprzedzeniem.”
Na pokazaniu w praktyce waszego projektu. W czasie KPZ będziecie mieli swoje stanowisko z plakatem i miejscem do zaprezentowania w praktyce jak wygląda i działa Wasze rozwiązanie. Standardowo stanowisko składa się ze: stołu, plakatu, źródła zasilania 230V i Waszego projektu. Jeśli potrzebujcie cokolwiek więcej to prosimy o kontakt na kpz@pwr.edu.pl co najmniej na tydzień przed Konferencją.”
W głosowaniu biorą udział zarejestrowani uczestnicy Konferencji wykorzystując do tego swój telefon/tablet/komputer. Głosowanie wymaga dostępu do poczty (adres mailowy podany przy rejestracji) którą otrzymacie link do systemu Glosuj24.pl. Głosowanie odbywa się przez formularz na stronie Glosuj24.pl.”