Ważne terminy:
do 13 czerwca, 23:59 – rejestracja zespołów na wydarzenie (ePortal),
do 20 czerwca 23:59 – przesłanie (ePortal) nagranej demonstracji i plakatu projektu,
27 czerwca, 14:00-17:00 – możliwość przygotowania stanowisk do demonstracji na
żywo (budynek C-13),
do 27 czerwca, 23:59 – przesłanie (ePortal) slajdów do prezentacji i slajdu do broszury,
30 czerwca, 9:00 – rozpoczęcie konferencji (budynek C-13).
kawa i przekąski dla uczestników – nie chcemy, aby zabrakło dla Was
wyróżnienia dla projektów – Wasz projekt ma szansę być wyróżniony, ale głosujący muszą o nim wiedzieć a karty do głosowania muszą być przygotowane z wyprzedzeniem
gadżety konferencyjne – koszulki KPZ to limitowane, niepowtarzalne i niedostępne nigdzie indziej serie. Warto je dostać.
Rejestracja wymaga wypełnienia formularza dostępnego w kursie „Konferencja Projektów Zespołowych 2025”, który znajduje się na ePortalu. Jego wypełnienie zajmie Wam nie więcej jak 2 minuty!
Nie macie dostępu do kursu na ePortalu? Poproście od dostęp do niego (przez ePortal), a w ostateczności piszcie na adres kpz@pwr.edu.pl.
Slajd musi mieć format A5 w układzie poziomym i być przygotowany w formacie PDF, wszystkie grafiki muszą mieć co najmniej rozdzielczość 300dpi – to koniec wymagań.
Warto (choć nie jest to wymagane), aby na slajdach pojawiła się informacja o:
członkach zespołu projektowego – zdjęcia są pożądane, bo można Was rozpoznać pośród innych,
informacja o prowadzącym/opiekunie projekt,
informacji o współpracy z zewnętrzną instytucją – logo/nazwa zapewne wystarczy.
Nie ma takiego wymogu – materiały wizualne powinny być wizytówką Waszego projektu, wszystkie wymagania techniczne (rozmiary, układ, jakość) są opisane na ePortalu. Załączyliśmy też przykładowe wzory, co i jak można zrobić.
W zasadzie w dowolnym, jedynym wygnaniem jest byśmy byli w stanie ją wyświetlić na „standardowym laptopie z systemem Microsoft Windows”. Z doświadczenia sugerujemy przygotowanie prezentacji „stand-alone”, które nie wymagają dostępu do Internetu – prezentacja „na żywo” jest fajna, ale prawa Murphiego obowiązują i czasami dają o sobie znać. Jeśli chcecie puścić film w trakcie prezentacji to skontaktujcie się z nami (kpz@pwr.edu.pl) w celu upewnienie się, że wszystko pójdzie gładko. W dniu przygotowań waszych stoisk (dzień roboczy poprzedzający konferencję) będziecie mieli okazje przetestować swoją prezentację na docelowym komputerze.
To co chcecie (w granicach prawa i ogólnie przyjętych norm!), my staramy się Was nie ograniczać w tej kwestii. Sugerujemy, aby prezentacje były mniej techniczne a bardziej biznesowe i koncepcyjne; skupione na prezentacji problemu, który rozwiązywaliście, sposobu w jaki go „zaatakowaliście” i uzyskanych efektów. Na prezentację macie kilka minut więc kwestie techniczne i implementacyjne warto zostawić na część praktyczną prezentacji – wówczas będzie znacznie więcej czasu na rozmowę o detalach.
Ze strony organizatorów niestety nie. Warto natomiast porozmawiać z prowadzącym Wasz projekt, oraz firmą (jeśli dotyczy) z którą go realizujecie – zaskakująco wiele udaje się uzyskać jeśli wypowie się na głos swoje potrzeby/pomysły, tym bardziej, że prowadzącym/firmom też zależy na dobrej prezentacji projektu.