Rejestracja FAQ

 Rejestracja na Konferencję Projektów Zespołowych

1.    [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Co muszę zrobić, aby zarejestrować swoją grupę, jakie są terminy?”]
Na stronie ePortalu przygotowaliśmy formularz rejestracyjny, który koniecznie trzeba wypełnić! Jedna rejestracja na grupę wystarczy.    

 

Ważne terminy:

    • do 14 czerwca, 23:59 – rejestracja zespołów na wydarzenie (ePortal),
    • do 21 czerwca 23:59 – przesłanie (ePortal) nagranej demonstracji i plakatu projektu,
    • 28 czerwca, 15:00-17:00 – możliwość przygotowania stanowisk do demonstracji na żywo (budynek A-1),
    • do 28 czerwca, 23:59 – przesłanie (ePortal) slajdów do prezentacji i slajdu do broszury,
    • 1 lipca, 9:00 – rozpoczęcie konferencji (budynek A-1, sala 329).

[/expand]

2. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Czy musimy się rejestrować i wypełniać kolejny formularz?”]
Tak, powodów jest wiele, kilka najważniejszych to:             

    • kawa i przekąski dla uczestników – nie chcemy, aby zabrakło dla Was
    • wyróżnienia dla projektów – Wasz projekt ma szansę być wyróżniony, ale głosujący muszą o nim wiedzieć a karty do głosowania muszą być przygotowane z wyprzedzeniem
    • gadżety konferencyjne – koszulki KPZ to limitowane, niepowtarzalne i niedostępne nigdzie indziej serie. Warto je dostać.

Rejestracja wymaga wypełnienia formularza dostępnego w kursie „Konferencja Projektów Zespołowych 2024„, który znajduje się na ePortalu. Jego wypełnienie zajmie Wam nie więcej jak 2 minuty!

Nie macie dostępu do kursu na ePortalu? Poproście od dostęp do niego (przez ePortal), a w ostateczności piszcie na adres kpz@pwr.edu.pl.

[/expand]

3. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Jakie są wymagania dotyczące slajdu do broszury?”]

Slajd musi mieć format A5 w układzie poziomym i być przygotowany w formacie PDF, wszystkie grafiki muszą mieć co najmniej rozdzielczość 300dpi – to koniec wymagań.
Warto (choć nie jest to wymagane), aby na slajdach pojawiła się informacja o:  
 

 

    • członkach zespołu projektowego – zdjęcia są pożądane, bo można Was rozpoznać pośród innych,
    • informacja o prowadzącym/opiekunie projekt,
    • informacji o współpracy z zewnętrzną instytucją – logo/nazwa zapewne wystarczy.

[/expand]

4. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Czy slajd do broszury, prezentacja, plakat muszą trzymać się wzorca uczelnianego lub przykładowych wzorów dostępnych na stronie KPZ?”]
Nie ma takiego wymogu – materiały wizualne powinny być wizytówką Waszego projektu, poza wymaganiami technicznymi (rozmiary, układ, jakość) nie narzucamy innych ograniczeń. Wzory dostarczone przez nas są przykładami co i jak można zrobić. 

 

[/expand]

5. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”W jakim narzędziu przygotować prezentację na KPZ?”]
W zasadzie w dowolnym, jedynym wygnaniem jest byśmy byli w stanie ją wyświetlić na „standardowym laptopie z systemem Microsoft Windows”. Z doświadczenia sugerujemy przygotowanie prezentacji „stand-alone”, które nie wymagają dostępu do Internetu – prezentacja „na żywo” jest fajna, ale prawa Murphiego obowiązują i czasami dają o sobie znać. Jeśli chcecie puścić film w trakcie prezentacji to skontaktujcie się z nami (kpz@pwr.edu.pl) w celu upewnienie się, że wszystko pójdzie gładko. 

 

[/expand]

6. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Co ma zawierać prezentacja?”]
To co chcecie (w granicach prawa i ogólnie przyjętych norm!), my staramy się Was nie ograniczać w tej kwestii. Sugerujemy, aby prezentacje były mniej techniczne a bardziej biznesowe i koncepcyjne; skupione na prezentacji problemu, który rozwiązywaliście, sposobu w jaki go „zaatakowaliście” i uzyskanych efektów. Na prezentację macie 5-8 minut (zależnie od liczby projektów prezentowanych na Konferencji) więc kwestie techniczne i implementacyjne warto zostawić na część praktyczną prezentacji – wówczas będzie znacznie więcej czasu na rozmowę o detalach. 

 

[/expand]

7. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”Czy ktoś może nam pomóc w przygotowaniu prezentacji, slajdu i plakatu?”]
Ze strony organizatorów niestety nie. Warto natomiast porozmawiać z prowadzącym Wasz projekt, oraz firmą (jeśli dotyczy) z którą go realizujecie – zaskakująco wiele udaje się uzyskać jeśli wypowie się na głos swoje potrzeby/pomysły, tym bardziej, że prowadzącym/firmom też zależy na dobrej prezentacji projektu. 

 

[/expand]

8. [expand tag=”u” trigclass=”noarrow” title=”W jaki sposób wybierane są projekty na Konferencję i przyznawane są nagrody?”] Zasady wyboru projektów do udziału w Konferencji oraz reguły przyznawania nagród precyzuje regulamin, który jest dostępny tutaj.

[/expand]